måndag, mars 03, 2008

På rätt väg?

En massa härlig orientering i helgen, 50 min med vägvalsträning under lördagen och en rolig medeldistans med fokus på kompassriktning avverkades på söndagen. Med all uppvärmning (transport till och från start/mål) så har jag sprungit i cirka 145 min! Och ja visst är jag trött idag, men mer allmänt trött än ont i knät!!

Ikväll väntar mer styrketräning och spinning, men sedan blir nog veckan rätt lugn. Kroppen behöver nog vila. Lite bålstyrka imorgon kväll, helvila onsdag, benstyrka och lite bål på torsdag, vila fredag, lätt jogg (testa nya OL-skor?!) på lördag och så äntligen TÄVLING på söndag. Och inte vilken tävling som helst, det är dags för stafett och jag ska krossa på första sträckan! Ska bli hur kul som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snö finns mycket riktigt i Norge!