fredag, november 25, 2011

Dag 32: Ännu en vecka

Tiden går fort, jag tränar på bra (om än inte så mycket löpning som jag vill) och snart är det jul!

Testade att springa i tisdags, 25 min. Och ja, jag tror det gick bra. Ingen smärta men kanske lite trött i senan (kan man vara trött i en sena?) lite från och till. Dock oroväckande hur fort man tappar känslan för löpning. Det var rejält kantigt.

Hoppas att även nästa test på söndag, ska nog öka på till 30 min, går bra. Men det är sakta och säkert när det gäller ökning av löpmängd. Än så länge trivs jag mycket bra med spinning och vattenlöpning så mängden konditionsträning får nog ligga kvar där - kanske ända fram till just jul.

I helgen (förutom nytt löptest) så är det shopping som gäller med goda vänner - kan bli nog så tufft!

Inga kommentarer: